Meny

Nytt i mobilbanken

Vi oppdaterer stadig mobilbanken vår, og dersom du lurer på hva de nye funksjonene er i mobilbanken, kan du få en liten oversikt her. Vi legger inn nye endringer etter hvert som mobilbanken oppdateres.

Nye tjenester og funksjoner i mobilbanken

April 2019

Du kan nå eksportere mottakerlisten din.

November 2018

Du har nå snarveier i bunnen av mobilbanken. Du kan endre rekkefølge og bytte dem ut med andre om du ønsker. 

Du kan nå sende vedlegg med melding til banken fra mobilbanken. Du kan enten legge til en fil du har, eller ta et bilde.

Siste bevegelser endres til Inn og ut av konto.

Oktober 2018

Menyen er nå utvidet og det er mulig å betale til utlandet, se kontoutskrifter og administrere avtalegiro og eFakturaavtaler i mobilbanken.

Boligspar-kontoen viser nå både disponibel saldo og bokført saldo, akkurat som BSU-kontoen.

Det er nå mulig å overføre penger selv fra en BSU-konto, det gjelder penger du har satt inn samme året, samt ev. renter som er kapitalisert på BSU-kontoen etter du er fylt 34 år.

Forfallsmappen er nå oppdatert med total summering på betalinger til forfall.

September 2018 

Alle kunder må svare på samtykkeerklæringen i både mobilbank og nettbank. 
Du kan endre på samtykkevalgene dine, velg Flere tjenester / Innstillinger / Samtykke. Husk å lagre endringene.

Juni 2018

Nå kan du søke om kredittkort i mobilbanken.

Du kan bestille kort til disponent i mobilbanken, du finner valget under Kort i menyen. Velg konto og så velger du disponenten som korteier.

April 2018

  • Kontoadministrasjon i mobilbanken
  • Eget valg i bunnen av kontolisten eller fra meny flere tjenester-kontoinnstillinger
  • Mulighet for å sortere kontolisten som man selv ønsker
  • Mulighet for å skjule kontoer i mobilbankens kontoliste (de vil fortsatt være synlig i nettbanken)
  • Mulighet for å lage egen navn på konto (endres også i nettbanken)

November 2017

Menyen er utvidet med flere tjenester. Du kan nå gå til fond og aksjesparingen din i den nye fondsløsningen hos Norne, forsikringene dine hos Frende, du kan bestille nytt kort, betale inn på kredittkortet, søke om boliglån, billån og båtlån.

Du får nå mulighet til å vise saldo enkelt og kjapt på iPhone: Trykk hardt på appen, så vises saldo på primækonto. Widget kan legges tilgjengelig på iphone hjemside med fast visning av oppdatert saldo for primærkonto.

Oktober 2017

Når du får meldinger, kommer det en synlig bjelle som viser ubehandlede varslinger om for eksempel stoppede betalinger, betalinger til godkjenning, ubehandlet eFaktura og kundemeldinger.

Du kan overføre penger ved å dra og slippe i appen: Hold fingeren på fra-kontoen og dra den over til til-kontoen. Overføringssiden kommer opp og du legger inn valgt beløp og bekrefter.

Generelt om mobilbanken

Du har tilgang til fondsportalen vår også i mobilbanken. Dermed kan du opprette spareavtale, IPS og aksjesparekonto i mobilbanken. Velg Sparing og forsikring / Fond og aksjer i menyen.

Vi anbefaler at du bruker "Kontakt banken" i mobilbanken, eller kontakter oss via nettbanken, når du skal sende informasjon om konto, personnummer eller kortnummer til oss. Dette er sikker kommunikasjon. Du kan naturligvis også ringe oss.

eFakturaer kommer som et infoskilt når du åpner appen - de forsvinnner etter hvert som du godkjenner dem.

Dersom du klikker på en konto, får du opp funksjonsmeny med valg som overføring til konto eller siste bevegelser.

Du kan opprette nye kontoer i appen, og du kan sortere kontoene dine som du ønsker. Du kan skjule kontoer i listen (de er fremdeles synlige i nettbanken), og du kan lage egne navn på kontoer.

Du kan, etter å ha aktivert appen, nå logge inn med enten FaceID/TouchID/fingeravtrykk, eller med 4-sifret pinkode - du slipper altså å taste inn brukernavn slik som i forrige app.


Melding blir sendt som e-post til nettredaksjonen