Meny

Mobilbank ung

Vi er opptatt av å tilby gode tjenester også til deg under 18 år. Nå er mobilbank-appen vår tilpasset barn og unge. 

Mobilbank ung er tilpasset alderen på barnet ditt

Bestill kodebrikke for å kunne bruke mobilbanken

Bestill mobilbank og Vipps for barn i nett- eller mobilbanken. I mobilbanken finner du det under "Flere tjenester" i menyen, i nettbanken finner du det under "Ditt kundeforhold". Når kodebrikken kommer, er dere klare til å laste ned og aktivere mobilbank-appen. Etter aktivering logger barnet seg inn ved hjelp av PIN-kode, Touch ID / fingeravtrykk eller Face ID / ansiktsgjenkjenning.

Mobilbank for deg mellom 13-17 år

Du som er fylt 13 år kan blant annet gjøre dette i mobilbanken din:

  • Raskt sjekke hva du har på konto
  • Overføre penger mellom dine egne kontoer
  • Se hva som er gått ut og inn fra kontoen din
  • Aktivere kortet du har fått i posten
  • Hente PIN-koden til kortet

Du kan også kontakte banken trygt via appen, vi sender svar til deg også i appen.

I tillegg kan du blant annet sperre et kort og fjerne sperren igjen, og du kan få se ditt digitale kort, som gjør at du kan betale på nett uten å måtte finne frem det fysiske kortet ditt.

Du kan skanne regninger, opprette og godkjenne eFaktura og AvtaleGiro, sette opp faste overføringer og oppdatere informasjon om deg selv og innstillingene dine.  

Mobilbank for barn opp til 12 år

Barn opp til tolv år kan gjøre dette i mobilbanken sin:

  • Raskt sjekke hva som er på konto
  • Overføre penger mellom egne kontoer
  • Se hva som er gått ut og inn fra kontoen
  • Aktivere kortet som er kommet i posten
  • Hente PIN-koden til kortet

Barnet kan også kontakte banken trygt via appen, vi sender svaret til appen.

Mobilbank ung - relevant informasjon

Hvilke kontoer ser barnet i appen?

Kan barnet bruke pengene på kontoer uten grenser?