Meny

Hvorfor ser jeg ikke alle abonnementene mine?

Oversikten over abonnementene dine og gjentagende kortkjøp i nett- og mobilbanken hentes av systemet etter noen kriterier som det jobbes med å finpusse. Det kan være flere årsaker til at ikke du ser en forventet forhandler i listen.

  • Mange bruker familiedeling på tjenestene sine, så det kan være at det ikke er ditt kort som er knyttet til betalingen. 
  • Tjenesten er under utvikling, så det ikke sikkert du ser alt du forventer på listen.
  • Det er kun abonnementer og gjentagende kortkjøp (med omtrent samme beløp) i følgende intervaller som blir vist i oversikten: hver 14. dag, månedlig, kvartalsvis, halvårlig og årlig.

Dersom du opplever mangler på listen etter å ha sjekket at transaksjonene du forventet faktisk er gått ut fra konto, så kontakt oss. Send oss gjerne en melding via mobil- eller nettbanken med hvilke transaksjoner fra hvilket kort du ville forventet var på oversikten over dine abonnement. Slik kan vi sjekke saken og eventuelt forbedre tjenesten.