Åpningstider på kundesenteret i sommer

  •  

Silje Lofthus Devold, Joel A. Safari og Meriton Rrustemi er tre av de flinke vikarene som er på jobb på kundesenteret denne sommeren.

Vi anbefaler deg å koble av i sommer, men er du på jobb, eller har du bankrelaterte spørsmål, så er vi der for deg. Kundesenter for både privat- og bedriftskunder har åpent hele sommeren.

Slik kan du kontakte kundesenteret

Du kan nå oss på telefon (+47) 38 10 92 00 alle hverdager 0800-2000.

Husk å ringe fra ditt registrerte telefonnummer, så er vi sikre på at vi snakker med rett person. Du kan også sende en melding fra innlogget nett- eller mobilbank. Det finner du i menyen under “kontakt/meldinger”.

Facebook Messenger er et annet alternativ, men fordi det ikke er en sikker kanal, så er det en del ting vi ikke kan hjelpe deg med via Facebook.

Utenom åpningstid kan du benytte chatbotten Sørensen, som vi har trent til å svare på spørsmål du og bedriften din har behov for svar på. Se ikonet til høyre for skjermen på forsiden av sor.no eller sor.no/bedrift

Tips for å koble av i ferien 

Når det er sagt, anbefaler vi alle å koble av i ferien. Det skaper nødvendig overskudd og energi til resten av året. Her har du fire tips til en god ferie:

  • skru av push-varsler på jobb-mailen, og flytt ikonene andre steder for å tilføre friksjon. Da slipper du å gå inn på appene av gammel vane.
  • aktiver fraværsmelding slik at alle vet du er på ferie og si at du gir beskjed om å nå deg på telefon eller SMS om det er noe viktig. På den måten vil man automatisk tenke om oppgaven er av høy viktighet.
  • bruk tid på familie og venner
  • gjør noe du ellers ikke får tid til i hverdagen

God sommer! Hilsen oss i Sparebanken Sør

Kundesenteret
Av: Eivind Håverstad Sparebanken Sør
Blogg:
Ikke bare bank