Meny

Hvordan skille avtaler i listen over AvtaleGiro- og efaktura-avtaler

Når du oppretter en ny eFaktura- eller AvtaleGiro-avtale, kan det være greit å holde styr på hva avtalen gjelder. Dette kan spesielt være smart dersom du har flere avtaler til samme leverandør eller er disponent og kan se avtaler som gjelder andre enn deg også. Når du oppretter avtalen, kan du fylle inn hva avtalen gjelder eller hvem den gjelder for i feltet Avtalen gjelder.

Når du da ser i listen over avtalene dine, vil det stå hva avtalen gjelder ut fra hva du har fylt inn i feltet. Det vil også stå hvilken konto avtalen trekkes fra. Dersom du har navngitt kontoene dine, vil det stå navnet på kontoen.

Tips for deg som er disponent

Dersom du trenger å se alle avtalene for en du er disponent for, kan du for eksempel søke på hvem avtalen gjelder for, dersom det er det du har satt inn i feltet Avtalen gjelder. Så får du se listen over avtaler til den du er disponent for.

Navngi avtaler som allerede er opprettet

Dersom du vil legge til informasjon på avtaler du allerede har opprettet, kan du klikke på avtalen i listen og velge Vis detaljer/endre avtale. Deretter fyller du inn ønsket navn i feltet for avtalen gjelder, og lagrer.