Meny

Informasjon om kundeundersøkelse

Dersom vi utfører kundeundersøkelse for tiden, vil du se informasjon om denne her.

Kundeundersøkelse fra 15. august 2023

Vi vil gjerne lytte til deg som er kunde. Hva er bra med å være kunde hos oss og hva kan bli bedre? For å få svar på dette sender vi ut en undersøkelse på e-post fra 15. august. Det er en undersøkelse vi gjør hvert år for å måle kundetilfredsheten.

Studien gjennomføres av analyseselskapet EPSI via plattformen til Netigate på vegne av Sparebanken Sør. Undersøkelsen tar omtrent sju minutter å fullføre, og svarene dine er anonyme. Du vil ikke bli bedt om å oppgi personlig informasjon som navn eller andre opplysninger som kan knytte svarene dine til deg. 

Undersøkelsen sendes fra denne e-postadressen: survey@netigate.se.

Dersom du ønsker mer informasjon om studien, så kan du kontakte EPSI på denne e-postadressen: info@epsi-norway.org.

Domenet på nettsiden er netigate.se.

Vi håper du tar deg tid til å svare! Dine innspill er verdifulle for oss, og bidrar til at vi stadig kan gi deg en bedre kundeopplevelse i Sparebanken Sør.

Om EPSI

EPSI er en leverandør av kundetilfredshetsundersøkelser på tvers av mange bransjer i Norden og er en anerkjent aktør. Vi i Sparebanken Sør har benyttet EPSI i flere år.

Kundesenteret hjelper deg med alt om daglig bruk av banken. Her avbildet tre av våre kolleger på kundesenteret.

Slik kontakter du oss

Trenger du å komme i kontakt med kunderådgiveren din? Lurer på hvem som er pressekontakt eller om vi har et kontor der du bor? På denne siden finner du informasjonen du trenger for å komme i kontakt med oss.

Sperr kort, konto, nettbank og BankID døgnet rundt dersom du trenger det

Døgnåpen hjelp til sperring, BankID og mer

Mistenker du svindel, eller trenger du hjelp til å løse opp sperret kodebrikke, glemt passord eller andre tekniske problemer? Ta kontakt med kundesenteret vårt hele døgnet.