Meny

Oppdater kundeopplysninger om mindreårige

Slik oppdaterer du kundeopplysninger om barnet ditt hos oss. Fristen er 25. mars.

Kundeerklæring må leveres for alle barn

Dersom du har flere barn, må du sende inn ett skjema for hvert barn. 

Kundeerklæring for mindreårige (send inn med BankID)

Legitimasjon for barn

Vi trenger ikke legitimasjon på mindreårige som kun har gullekonto eller sparekonto. Vi trenger derimot legitimasjon på mindreårige med lommepengekonto eller ungdomskonto.

Send inn et tydelig bilde eller kopi av legitimasjonen til barnet ditt via skjemaet under med BankID.

Send inn bilde av legitimasjon (krever BankID)

Har du ikke BankID?

Dersom du ikke har BankID, kan du sende bevitnet kopi av skjema for oppdatering av legitimasjon bosatt i Norge eller utenfor Norge og sende inn til oss elektronisk eller i brev. Ta så kontakt med oss per telefon for å oppdatere andre nødvendige kundeopplysninger om barnet.

Velg ett av disse skjemaene, les instruksjoner for kopiering på skjemaet:

Send inn bevitnet kopi