Ny mobil eller nytt SIM-kort?

  •  

Dersom du bytter mobil eller SIM-kort, kan det være du må laste ned BankID på mobil på nytt. 

Når du har fått nytt sim-kort må BankID på mobil bestilles på nytt i nettbanken.

Du må da logge inn med kodebrikke. I nettbanken finner du bestilling av BankID på mobil under "Meny" og "BankID/BankID på mobil".

Om du har problemer med å logge inn i nettbanken, eller å få gjennomført bestilling kan du ta kontakt med kundesenteret på 38 10 92 00, så hjelper vi deg.

Er det første gang du skal bruke appen på ny mobil, så må den aktiveres først. Her ser du hvordan du gjør det. 

Skulle det oppstå problemer, som at appen bare henger,  kan du forsøke å slette appen og laste den ned på nytt. Slå også av Wifi.

Legg kodebrikken sammen med passet ditt, så vet du alltid hvor den er når du trenger den. 

Av: Janicke Altenborg Innholdsprodusent | Ansvarlig sosiale medier
Blogg:
Ikke bare bank