Mistet kodebrikken?

  •  

Selv om mange nå kun bruker BankID på mobil, vil det komme situasjoner der du må ha kodebrikken din. Hvis du har fått nytt SIM-kort, eller bytter abonnement, så MÅ du ha kodebrikken for å komme inn i nettbanken din, og bestille BankID på mobil på nytt.

Dersom du har mistet kodebrikken og har BankID på mobil, kan du logge deg inn i nettbanken og sende oss en melding derfra om å sende deg ny kodebrikke.

Du kan også sende oss en melding fra mobilbanken, eller ringe oss på telefon 38 10 92 00, så hjelper vi deg. Vi har åpent alle hverdager 08-20. Vi kan ikke hjelpe deg med ny kodebrikke via Messenger, da dette ikke er en sikker kanal. 

PS: Husk også at det er lurt å legge kodebrikken et sikkert sted, for eksempel der du har pass eller liknende. Du trenger brikken dersom du må laste ned BankID på mobil på nytt.

Har du enda ikke fått deg BankID på mobil? Det er enkelt å få, og det gjør betalinger og innlogginger mye enklere for deg! Her får du BankID på mobil. 

Av: Janicke Altenborg Innholdsprodusent | Ansvarlig sosiale medier
Blogg:
Ikke bare bank