Mistet kortet?

  •  

De fleste av oss har opplevd at kortet blir borte. Ofte finner vi det igjen. I en jakkelomme, i bilen, eller i en sofasprekk. Når du har lett godt, og kortet fremdeles er borte, kan du enkelt sperre kortet, og bestille nytt selv. 

Erstatningskort kan du enkelt bestille i mobilbanken eller i nettbanken:

  • Klikk på meny øverst i venstre hjørnet.
  • Klikk på kort og deretter Dine kort 
  • Trykk på selve kortet og velg Erstatt kort.

Du kan enkelt sperre og åpne kortet ditt selv, samt bestille nytt kort.

Dersom du er i tvil om kortet virkelig er borte, velger du "Sperre kort midlertidig". Da kan du selv åpne det igjen i mobilbanken eller nettbanken. Sperrer du kortet permanent vil du få muligheten til å bestille nytt kort. 

Har du ikke tilgang til mobil eller nettbank kan du ringe (+47) 38 10 92 00 (hele døgnet).

Av: Janicke Altenborg Innholdsprodusent | Ansvarlig sosiale medier
Blogg:
Ikke bare bank