Meny

Kontakt

Sperre kortet umiddelbart

Hvis uhellet er ute og du mister eller blir frastjålet kortet ditt må du sørge for å sperre kortet umiddelbart. Du kan sperre kortet i mobilbanken, nettbanken eller ved å ringe kundesenteret.

Ved sperring av kort

Du kan sperre kortet i nettbanken eller mobilbanken. For å sperre kortet i mobilbanken, logger du inn og velger Sperre kort i menyen eller banneret. Velg kortet som skal sperres, og klikk på Utfør. For å sperre kortet i nettbanken, velger du Dine kort i menyen. Velg kortet du vil sperre, og klikk på Sperre kort. Kortet blir sperret og du kan ikke åpne det igjen. Du kan også sperre kortet på telefon. Ring oss på telefon 09200 - fra utlandet +47 915 09 200.

Dersom det er transaksjoner på kortet som du vil reklamere på, må du ved reklamasjon til bank fylle ut egenerklæringsskjema og et bekreftelsesskjema. Se lenker under.

Åpne kortet etter sperring

For å åpne kortet igjen, ta kontakt med kundesenteret.

Nyttig informasjon

Egenerklæringer ved svindel eller tap av kort

Regionsperre


Melding blir sendt som e-post til nettredaksjonen